Kom ihåg !!

Tycker NI är lite dåliga på att ge kommentarer.
Så det är bara att skriva, jag skall svara på allt !!

Vore kanon skoj om ni följde bloggen på något av sätten.
Så jag känner att jag verkligen skriver inlägg till läsare !

fredag 8 november 2013

Kvällen är ok. Bastat

Dagen har varit lugn. Inte gjort någon speciellt. Och smisket har inte dykt upp.
I kväll tog Far och jag en bastu och dusch. Skönt nu när det är rusk ute. Vi brukar hjälpa varandra att skrubba rygg och stjärt på varandra. Liksom där man inte kommer åt själv.

Efter bastun, så donade vi lite med olika saker.

Sedan kom Far ner med blöja och 2 st inlägg.

- Lägg dig på sängen ! sa han.

Han satte dit blöjpaketet och sedan gick han upp. Nu sitter vi här uppe och kollar Idol på tv. Är lite kissnödig, men håller mig ett tag till..




Ha en fin kväll !

/Lelle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar