Kom ihåg !!

Tycker NI är lite dåliga på att ge kommentarer.
Så det är bara att skriva, jag skall svara på allt !!

Vore kanon skoj om ni följde bloggen på något av sätten.
Så jag känner att jag verkligen skriver inlägg till läsare !

tisdag 29 april 2014

Ny kamera. Min röv modell


I dag har Far köpt en ny kamera. Och så klart skall den testas. Som ni ser på de rövbilder han tog, så behöver han träna och lära sig lite mer om inställningar.

Ja, jag skriver ordet röv, för Far säger det om min rumpa och han säger att jag också skall säga det. Han tycker att rumpa passar mer på mindre pojkar och stjärt är för fint ord för honom. Så jag får lyda honom.

Det har ju varit bra väder men det har inte hindrat Far att ge min röv smisk. Fast inte så ofta, för vi har grejat i trädgården en del.

I dag gick vi till en sjö här i närheten och bara njöt. Vi satt nakna i solen och grillade lite. Inget bad ännu, men det svalkade gott. Efter ett tag så fick jag lägga mig över hans knä och puta och sära ordentligt.
Han gav mig ordentligt med handsmisk på röven och jag tyckte det hördes över hela sjön. Denna gången blev jag styv för det är annorlunda att få smisk ute i naturen. Märkte att även Far's snopp styvnade till. Men inget mer hände. Min röv blev röd och öm och efter ett tag gick vi hem och åkte till posten och hämtade ut kameran.

Nu blir det sängen. Ha det gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar