Kom ihåg !!

Tycker NI är lite dåliga på att ge kommentarer.
Så det är bara att skriva, jag skall svara på allt !!

Vore kanon skoj om ni följde bloggen på något av sätten.
Så jag känner att jag verkligen skriver inlägg till läsare !

lördag 14 juni 2014

Skogs (smisk) promenad idag !

I eftermiddags bestämde Far att vi skulle ta en sväng till skogen. Solen sken och det var skönt ute.

Gick inte den vanliga rundan. Hittade en ny. Efter ett tag sa Far.

- Det blev ju inget smisk igår, när vi hade besök. Så nu skall du ha det på röven.

- Dra ner byxorna och gå och bryt ris till din röv, pojk !

Jag gjorde så klart som han sa. Drog ner shortsen och gick till en ungbjörk. Tog några kvistar där.



- Nu tar du av byxorna och hämtar mer ris! sa Far.




Gjorde det och sedan fick jag ordentligt med smisk på röven. Det sved ju otroligt, denna gången behöll han löven på. Men dom försvann efter ett tag.

Nu sitter vi här hemma. Nja, jag sitter inte utan ligger mest på mage och sidan. Eller står upp. Kommer få röven insmord sedan. Men Far vill att det skall bita in ordentligt först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar