Kom ihåg !!

Tycker NI är lite dåliga på att ge kommentarer.
Så det är bara att skriva, jag skall svara på allt !!

Vore kanon skoj om ni följde bloggen på något av sätten.
Så jag känner att jag verkligen skriver inlägg till läsare !

fredag 9 maj 2014

Köksbyrå i blöja.

Efter vi hade städat klart och vilat ett tag så bestämde Far att vi skulle skruva ihop Byrån vi köpte för ett tag sedan. Vi skall ha den i köket. Och eftersom det kan ta tid och göra det så sa Far.

- Kom hit pojk ! Bäst du har blöja på när du jobbar med byrån. Så behöver du inte avbryta för att gå och kissa !

Han satte på blöjan och jag började jobba. Hoppas det blir bra när det är färdigt.





Efter detta så vet jag inte vad vi skall göra. Men i kväll blir det antagligen lite koll på tv. Är ju Fredag och final i Let's Dance.

Uppdatering:

Nu är det snart klart och blöjan är blöt.







3 kommentarer:

  1. Det var godt tenkt av din Far. Og en stor bleie fint satt på er det også!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo han hade rätt. Jag kissade i den.

      Radera
  2. Ja, presis som Pappa's Junior..
    Fine bilder på LL's bløja

    SvaraRadera