Kom ihåg !!

Tycker NI är lite dåliga på att ge kommentarer.
Så det är bara att skriva, jag skall svara på allt !!

Vore kanon skoj om ni följde bloggen på något av sätten.
Så jag känner att jag verkligen skriver inlägg till läsare !

lördag 24 maj 2014

Nakensolning & Plastsnibb

Hej alla. Det var ett tag sedan jag skrev något. Sorry !

I går var det verkligen en solig och fin dag. Vi var på besök hos Far's vän och bara njöt på hans balkong. Far sa att jag kunde sola naken om jag vill, för vännens lägenhet ligger högst upp på 3:e våning. Jag tror ändå att folk som bor runt omkring kan se in på balkongen. Men Far tyckte inte det gjorde något.

- Vill dom glo på din olydiga röv så får dom göra det ! sa han !

Jag klädde av mig och satt och solade röven och ryggen. Varmt blev det.


I dag är vädret mycket sämre. Så vi är inne Far och jag. Han bestämde att jag skulle ha plastsnibb på mig idag, utan blöja i. Får se hur det går när jag behöver kissa. Hmmm !







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar