Kom ihåg !!

Tycker NI är lite dåliga på att ge kommentarer.
Så det är bara att skriva, jag skall svara på allt !!

Vore kanon skoj om ni följde bloggen på något av sätten.
Så jag känner att jag verkligen skriver inlägg till läsare !

tisdag 27 maj 2014

Morgonsmisk (igen)

Far kom ner och väckte mig as tidigt idag (tror klockan var 6). Han skulle iväg på halvdags kurs, vilket jag hade glömt
.
- Vakna pojk, sa han.
- Jag åker om en timme och du vet vad du behöver innan, så du sköter dig när jag är i väg !



Jag visste vad som skulle hända. Han brukar ju se till att jag är lydig när han inte skall vara hemma.

Han la mig på rygg och band fast benen i sänggavlen, så jag skulle hålla positionen. Mattpiskan kom fram och min röv blev ordentligt smiskad. Jag var yrvaken. Men gnydde, det gjorde ju så ont.




Sedan fick jag puta upp ordentligt med röven och det blev en omgång till. Oj !!



Efter ett tag gick han upp och jag kom efter och åt frukost med honom innan han for iväg. Jag lovar att min röv fortfarande svider en del. Men har ju inget att göra nu på förmiddagen. Så det är mest ligga i sängen som gäller. Far kommer hem runt 2 tiden.

3 kommentarer:

  1. Sträng Morfar27 maj 2014 kl. 10:01

    Bra. Din Far vet vad du behöver. Hoppas du är lydig nu då. Annars så hade jag gärna kommit och hjälpt till med din uppfostran. Bor inte så långt bort från er. /Sträng Morfar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sträng morfar
      Du kan få fostra mig strängt
      Med vänlig hälsning, olydig gosse

      Radera
  2. Här finns en olydig flicka.
    Finns det någon som vill aga mig?
    Mvh olydiga

    SvaraRadera