Kom ihåg !!

Tycker NI är lite dåliga på att ge kommentarer.
Så det är bara att skriva, jag skall svara på allt !!

Vore kanon skoj om ni följde bloggen på något av sätten.
Så jag känner att jag verkligen skriver inlägg till läsare !

onsdag 30 april 2014

Nattblöja igen och morgon utlösning

Sent igår bestämde Far att det var dags för blöja under natten. Så det vara bara att lyda. Han satte på en blöja och plastbyxan för säkerhets skull.




Sedan var det bara att gå och lägga sig. Somnade efter ett tag och vaknade inte på hela natten.
I morse kom Far ner skit tidig och väckte mig. Han tog så klart kort och öppnade blöjan som var helt dy blöt.





Efter som jag var alldeles nyvaken och han rörde vid min snopp så blev den styv.

- Upp med röven och runka av dig på blöjan pojk ! sa han.

Jag har ju runkat inför honom innan och denna gången kom det fort.


I dag blir det bara lite jobb nu på morgonen. Sedan i kväll kommer Far's vänner hit och skall fira Valborg med oss. Uhhh, kan bara ana vad som kan hända då.

Ha en fin Valborg !

 

1 kommentar: