Kom ihåg !!

Tycker NI är lite dåliga på att ge kommentarer.
Så det är bara att skriva, jag skall svara på allt !!

Vore kanon skoj om ni följde bloggen på något av sätten.
Så jag känner att jag verkligen skriver inlägg till läsare !

tisdag 24 juni 2014

Tisdag morgon

I går var det en lugn dag. Gjorde inte mycket. På kvällen var det fotboll och som ofta brukar vi ju kolla på tv nakna. Far har mer och mer börjat intressera sig för min snopp. Även när jag får smisk, han tar ofta på den så jag blir styv. Då blir även han hård.

Så igår kväll var jag halvstyv när jag kom upp i tv rummet. Han började ta på mig och den blev jätte hård.

- Ser bra ut pojk ! sa han.

Jag visste inte riktigt vilket humör han var på. Och jag befarade att det skulle bli smisk innan fotbollen.

- Runka dig nu ! sa han.

Och jag gjorde det. Han smekte sig själv och det dröjde inte länge tills jag sprutade när jag såg hans styva kuk. När jag hade sprutat så hämtade han blöja. Jag slapp lägga upp röven i vädret för smisk. Han var nog nöjd med det jag gjorde med min snopp.

- Det blir att sova med denna i natt pojk !

Han torkade av mig, smörjde in mitt rövhål och snopp och satte dit blöjan. Vi kollade klart fotbollen och jag gick och la mig.

I morse kom han ner med kameran och kollade min blöja. Den var kissig.




- Nu får du stiga upp och blöjan kan du ha på ett par timmar till, sa han.

Så nu sitter jag med våt blöja och vågar inte ta av den innan han säger ifrån.

Vi har ju semester nu, så vad vi skall göra i dag får vi se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar