Kom ihåg !!

Tycker NI är lite dåliga på att ge kommentarer.
Så det är bara att skriva, jag skall svara på allt !!

Vore kanon skoj om ni följde bloggen på något av sätten.
Så jag känner att jag verkligen skriver inlägg till läsare !

torsdag 1 maj 2014

Lugn 1:a Maj ! Värre Valborg !


Det är lugnt och avslaget här i villan idag. Men igår hade vi besök av Far's äldre vänner. Åt lite och snackade. Efter ett tag sa en av dom till Far:

- Ett tag sedan vi såg pojkens röv få smisk. Är det inte läge nu, tycker du ?

- Jo absolut ! sa Far.

Så vi plockade undan efter maten och vi gick in i vardagsrummet. Far kom efter en liten stund och hade med sig bältet och mattpiskan.

- Klä av dig pojk ! sa han. Och jag lydde.

- Ställ dig med röven i vädret här på bordet !

Jag kröp upp på bordet precis framför gubbarna som satt i soffan. Putade upp med röven och Far smiskade mig med bältet. Jag gnydde och tårarna kom. Kände hur någon av dom knep till om mina kulor och snopp. Jag reagerade och den styvnade. Då släppte han den.

- Nu tar vi mattpiskan ! sa Far. Och slog mig hårt på min röda röv.

Tittade på gubbarna och såg att dom pillade på sina penisar innanför sina byxor. Så nu förstår jag att dom njuter av att se mig få smisk.

Efter ett tag så fick jag gå ner och blev beordrad att lägga mig på bordet på rygg. Far hämtade blöja och satte på mig. För det var dags att gå ut och titta på elden här i byn.

Vi var ute en lång stund och sedan gick vi hem Jag, Far och en av vännerna som skulle sova över. Jag hade så klart kissat på mig, så Far tog bort blöjan och sedan fick jag dusch och i säng.
Hörde att dom 2 var uppe och pratade och skrattade ett bra tag.

Så jag förstår varför dom är trötta och avslagna idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar