Kom ihåg !!

Tycker NI är lite dåliga på att ge kommentarer.
Så det är bara att skriva, jag skall svara på allt !!

Vore kanon skoj om ni följde bloggen på något av sätten.
Så jag känner att jag verkligen skriver inlägg till läsare !

tisdag 5 mars 2013

Hej bloggen

Nu är jag frisk igen. Legat i feber och förkylning hela helgen. Vi hade besök i Lördags och visst var jag med "gubbarna" en stund.
Nu har 2 dagar gått med firman och som vanligt så strulade det igår, (usch för Måndagar), och det fick jag känna av som vanligt. Några av "gubbarna" var här i går också, så det blev show för dom.

Jag har jobbat mycket med min Engelska nakna blogg, där jag visar mer naket vad som händer i villan. Farsan har börjat introducera lite olika saker i min tillrättavisning. Kanske något jag kommer vänja mig vid (Jag tror det iallafall.) Inlägg om det finns i tumblr bloggen

(Vill ni ha adressen, så kommentera här med er epost, så skickar jag den. Men en varning: Det är mycket naket och barnförbjudet.)

Ha en fin kväll. /Lelle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar