Kom ihåg !!

Tycker NI är lite dåliga på att ge kommentarer.
Så det är bara att skriva, jag skall svara på allt !!

Vore kanon skoj om ni följde bloggen på något av sätten.
Så jag känner att jag verkligen skriver inlägg till läsare !

söndag 24 mars 2013

Jag vet att det är påsk snart

Mina misstankar var sanna. Riset togs inte hem för att prydas med fjädrar. Utan Far har ju kollat det i skogen ett tag nu och i kväll så fick min bak veta hur det kändes. Var nog bara för att hans 2 gubbar var kvar tror jag. För jag har inte gjort något fel. Men jag vet och är van vid att Far är på det humöret ibland. Har ju varit en glad helg för honom.

Varje vår som varit (är ju inte riktigt vår ännu) så har det tagits in ris vid denna tidpunkten för mina tillrättavisningar. En sak jag vet om och försöker att varje år vara beredd på, men inte alltid så lätt.

Nu är vi själv här Far och jag. Dom sista gubbarna gick hem efter att dom sett riset. Och i morgon är det nytt jobb igen. Fast en kortare vecka ju pga Påsken.

Ha en fin kväll och vi höres i morgon igen. /Lellepojken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar