Kom ihåg !!

Tycker NI är lite dåliga på att ge kommentarer.
Så det är bara att skriva, jag skall svara på allt !!

Vore kanon skoj om ni följde bloggen på något av sätten.
Så jag känner att jag verkligen skriver inlägg till läsare !

onsdag 13 mars 2013

Upps, så pigg jag är.

Redan vaken !!

Kan ju bero på att jag somnade jätte tidigt igår. Det tar på krafterna att vara ute i friska luften.
För vi gick ut igår eftermiddag. Jag fick med mig Farsan och vi promenerade ett bra tag i byn och pratade med några som Farsan kände. Rätt trevligt.
Sedan kom han in på mitt uppförande och sådant, då var det inte lika trevligt längre. Jag skämdes verkligen !

Att sedan den mannen hade samma (verkar det som) syn på min tillrättavisning som Farsan har, gjorde ju inte saken bättre. Dom diskuterade lite olika saker om just det ämnet och hela tiden kollade den andre på mig med skumma ögon. Och fingrade med sin hand som han hade nerstoppad i framfickan på sina kostymbyxor (Såg hur det rörde sig innanför.)

Efter en bra stund gick vi hemåt och Farsan pratade om att han nog skall bjuda hem dom på middag någon kväll. - "Dom är JU så trevliga", sa Farsan ! :-S :-O

Skall upp och fixa frukost åt oss nu, så blir nog Farsan överraskad och glad. Ha en fin dag.

/Lelle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar