Kom ihåg !!

Tycker NI är lite dåliga på att ge kommentarer.
Så det är bara att skriva, jag skall svara på allt !!

Vore kanon skoj om ni följde bloggen på något av sätten.
Så jag känner att jag verkligen skriver inlägg till läsare !

måndag 1 april 2013

En trevlig helg på västkusten

Nu är Far och jag hemma igen. Var och besökte Fars kusin en bit utanför Varberg. Fanns inga datorer tillgängliga, så det blev inga inlägg.

Försökte med mobilen, men ingen bra täckning där.

En bra helg med trevligt umgänge och allt som hör till.

Far var glad och så hela tiden, men visst kom det 1 tillrättavisning på baken. Men det var nog mest för att det skulle vara så antar jag.

Vi är rätt slöa, så det händer nog inte mycket här idag. Vardag i morgon igen. Så bara att komma igång.

 Ni får ha en fortsatt fin dag. Vi tar nog en liten promenad innan maten. /Lelle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar