Kom ihåg !!

Tycker NI är lite dåliga på att ge kommentarer.
Så det är bara att skriva, jag skall svara på allt !!

Vore kanon skoj om ni följde bloggen på något av sätten.
Så jag känner att jag verkligen skriver inlägg till läsare !

fredag 19 april 2013

Nu är det helg & Roadtripp

Dagens/veckans jobb avklarat. Funkar bra idag. Inga konstigheter.

Som jag skrev innan skall Far och jag iväg ikväll. Vi skall besöka en vän till honom som bor 15-16 mil härifrån. En liten ort nära Borås.
Det är någon Marknad där imorgon, så det kan ju vara trevligt att gå runt på.

Annars vet jag inte mycket om denne vännen. Har kanske träffat honom ett par gånger när jag var mindre. Och jag vet inte om han har någon aning om att Far ger mig äldre uppfostran. Men det lär jag väl få reda på i helgen. Far har inte alls pratat mycket om denne man. Han har tydligen blivit änkeman för ett tag sedan.

Som ni förstår så skall vi övernatta där och är hemma igen på Söndag.
Förra gången vi övernattade någonstans så delade Far och jag rum, och jag sov knappt något. För Far snarkar så himla mycket. Får se hur det blir denna gången.

Det kanske inte blir så mycket inlägg här under helgen. Eventuellt att jag uppdaterar med min iPhone. Vi får se.

Nu är det middag, sedan lite fix inför resan.

Ha en bra dag och en fin helg. Ses på Söndag igen.

/Lelle.

Foto på Far i affären, IGEN !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar