Kom ihåg !!

Tycker NI är lite dåliga på att ge kommentarer.
Så det är bara att skriva, jag skall svara på allt !!

Vore kanon skoj om ni följde bloggen på något av sätten.
Så jag känner att jag verkligen skriver inlägg till läsare !

fredag 5 april 2013

Nu blir det en spännande helg

En mycket lugn förmiddag. Bara två kunder till Far idag. Så nu lägger jag ner arbetet här hemma.

Är ju fortfarande glad och lite överraskad att Far tog det så bra igår. Innan sängdags, så fick jag lite mer stjärthåls massage.

Hittade några bilder på nätet som jag delar med mig av. Äldre och yngre som tar på varandra.







I kväll kommer ju "gubbarna" hit och då får jag se hur det blir. Antagligen blir det tillrättavisning på baken. Dom brukar ju se på när Far gör det. Men kanske som jag skrev även annat då (Sten - kallar honom så (Gubben som blir styv) är med. Och NU när Far är med på det. Spännande.

I eftermiddag blir det lite ärenden som skall göras. Så Far och jag skall iväg ett par timmar. Han brukar ju handla hem lite starka varor när det blir besök.

Åter igen ber jag er att kommentera det jag skriver. Vore väldigt trevligt. (Förlåt att jag tjatar om det !)

Ha en fin eftermiddag, så återkommer jag säkert när det passar. Kram till er.

/Lelle. - Glad pojke !

1 kommentar:

  1. Lite udda blogg ... Men ändå intressant på nått sätt. Den väcker nyfikenhet...

    SvaraRadera