Kom ihåg !!

Tycker NI är lite dåliga på att ge kommentarer.
Så det är bara att skriva, jag skall svara på allt !!

Vore kanon skoj om ni följde bloggen på något av sätten.
Så jag känner att jag verkligen skriver inlägg till läsare !

tisdag 23 april 2013

Nya metoder från Sten

Vi är hemma igen efter eftermiddagens lilla utflykt. Ok, vi har väl varit hemma ett tag.

Som jag skrev innan så trodde jag att vi skulle besöka Sten, eftersom jag hört Far prata med honom i telefon igår. Och jag hade rätt. Trots att Far var hemlig hela tiden.

När jag märkte att vi var på väg till hans hus, så pirrade det till i rumpan. Jag hade en aning om vad som skulle hända.
Tydligen var det så att Far skulle hjälpa Sten med lite grejer i garaget, Far är rätt bra på att snickra så han brukar hjälpa till med det.

Även en av dom andra äldre gubbarna var där. Sten bjöd på fika och dom pratade ett tag. Jag satt mest och lyssnade.
Efter en stund tittade Far på mig och sa:

- Sten har en överraskning till dig pojk ! Så vi två går väl ut i garaget och gör det VI har kommit hit för, eller hur Sten ?
- Ja, gör ni det sa Sten.

Sten sa åt mig att följa med in i badrummet, jag lydde såklart.

- Jag vet ju att du får smisk pojke och det är bra. men jag har tänkt att du skall tränas att ta emot min kuk utan att gnälla !

Jag blev ännu mer pirrig och kände hur jag skämdes. Och blev nervös.

- Klä av dig och ställ dig i badkaret. Han tog dusch slangen och spolade in vatten i min rumpa som jag sedan fick tömma på toaletten

- Jag har ju min dildo, men nu har jag beställt en rövplugg som skall göra att du kan ta emot kuk ordentligt i röven. Sa han undertiden som jag spolades ren.

Sedan gick vi in i vardagsrummet.

Han tog fram dildon som jag har haft inne i stjärthålet 2 gånger och även en stor rosa stjärtplugg som hade batterier och vibrerade. Han hade ju såklart tagit kort på dom kanske för att visa Far hur dom såg ut sedan.





- Det är stor sa jag. Klarar nog inte den !
Samtidigt pirrade det i snoppen och den blev lite styv och stjärthålet var ju redan lite pirrigt efter spolningen.

Sten fnös till och bara tittade på mig.

- Ställ dig på alla fyra i fåtöljen pojk! Sära ordentligt på benen.

Det var bara att göra som han sa. Jag hade inget emot at visa rumpan för honom, det hade jag ju gjort innan och jag tyckte om det. Men jag var jätte nervös för den stora stjärtpluggen

Denna gången hade han med ett blått rep. När jag stod där så började han binda mina händer på ryggen. Detta hade jag inte varit med om innan.

- Varför gör du detta Sten ? frågade jag.
- För att du inte skall kunna ta ut pluggen. sa han.

Sedan började han massera in mitt stjärthål och började trycka pluggen mot stjärthålet, sakta så gled pluggen in. Det var svårt för jag slappnade inte av och det gjorde jätte ont när den tjocka delen passerad in i stjärten.

När den var helt inne satte han på vibrationen och det kändes långt upp i magen. Min snopp hade nu styvnat ordentligt och det såg ju Sten. Han daskade till skinkorna med en mattpiska ett par gånger.

Sedan tog han repet och band om pluggen så att den inte skulle åka ut ur rumpan.

Han tog fram kameran och tog kort på min stjärt. även det för att Far skall få se antar jag. Far har ju lagt in bilderna här hemma på vår hårddisk. Så jag visar er dom.




Nu kändes det som om hela min rumpa vibrerade. Det var faktiskt en skön känsla. Det gjorde ju ondast i början, men nu var det rätt ok.

Han tittade på mig och sa:

- Jag går ut en stund och ser hur det går för din Far i garaget ! Nu får pluggen träna upp ditt rövhål en stund pojk !

Han gick och jag stod med rumpan i vädret, bunden i fåtöljen och en stor plugg inne. Upplevelsen var helt otrolig.

Efter kanske 15-20 minuter kam han tillbaka och frågade hur det var. - Det är jobbigt att stå här Sten, sa jag.

- Ja, du har fått lite stjärtträning nu, så det får räcka.

Han lossade på repet och tog sakta ut pluggen. Det kändes som att hela stjärthålet var vidöppet. Sedan trodde jag att jag skulle få hans penis i rumpan. Men han sa bara:

- Gå ut på toa och tvätta av dig och klä på dig pojk !

Var lite konstigt att gå. Men när jag var klar så gick vi ut till Far och hans vän i garaget.

- Vi är klara sa Sten ! - Ok, sa Far, jag är snart klar !

Jag gick in och hörde hur Sten och dom andra pratade där ute och efter en stund kom dom in. Far tittade på mig och jag skämdes. - Nu åker vi hem, Lelle !

Detta var något helt nytt för mig. Väldigt förnedrande och skamset. Men det var ju det Sten ville. Jag tror att det kan bli mer sk. "stjärtträning". Kan tänka mig att Far har fått instruktioner och tips om att kolla bilderna. Så han kan göra detta på mig också.

Oj, detta blev ett långt inlägg. Hoppas ni orkade läsa det. Vet inte vad ni tycker om det. Ge gärna kommentarer
Skall upp och kolla lite tv nu. Men ha en fortsatt bra kväll.

/Lelle.



1 kommentar: