Kom ihåg !!

Tycker NI är lite dåliga på att ge kommentarer.
Så det är bara att skriva, jag skall svara på allt !!

Vore kanon skoj om ni följde bloggen på något av sätten.
Så jag känner att jag verkligen skriver inlägg till läsare !

tisdag 7 maj 2013

QX = Inte för mig !

Har funderat en massa över helgen och känner att jag inte trivs på QX.
Har fått en hel del negativ respons på hur jag har det i mitt liv. Inget jag kan styra för tillfället.  Jag ville ju bara kanske vara en av några andra, då jag endast har Far och hans vänner. Men det var en del som bara tjatade på att jag skall ta mig bort från Far. Inte lätt när det är min trygghet och det enda jag för tillfället känner till.

Jag kommer att ta bort mitt konto där. Och jag vill Tacka ALLA ni som varit positiva mot mig, det finns en del av er också !

Denna bloggen kommer finnas kvar ett tag till, men kanske inte lika mycket inlägg som innan.

Jag vill gärna ha synpunkter på detta beslut ! Och hur ni vill att jag skall fortsätta blogga här. För mycket bilder eller ????

/Ha en fin dag.

/Lelle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar