Kom ihåg !!

Tycker NI är lite dåliga på att ge kommentarer.
Så det är bara att skriva, jag skall svara på allt !!

Vore kanon skoj om ni följde bloggen på något av sätten.
Så jag känner att jag verkligen skriver inlägg till läsare !

torsdag 16 maj 2013

Underbar eftermiddag & Trevlig kväll.

Varit ute hela eftermiddagen med Far i trädgården. Först solade vi en del. Men sedan när molnen började komma så blev det även lite jobb gjort.

Planterade och fixade med landen och det blev helt kanon bra.

Efter middagen hjälptes vi åt att smörja in våra ryggar och rumpor med "after sun" salva. kändes skönt och svalkade gott. Far hade mer färg på baksidan än jag. Hahaha... Men min rumpa brukar ju vara röd av andra skäl annars ! Så jag tycker det är rättvist :-)

Nu kollar vi hockey och tar en öl tillsammans. Får väl hoppas att Sverige vinner !!

När jag skulle gå till köket för att hämta påfyllning, så var Far snabb med kameran. Han tyckte att det skulle vara någon lite mer "normal bild på min rumpa här på bloggen !!!??? Så här har NI den !




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar