Kom ihåg !!

Tycker NI är lite dåliga på att ge kommentarer.
Så det är bara att skriva, jag skall svara på allt !!

Vore kanon skoj om ni följde bloggen på något av sätten.
Så jag känner att jag verkligen skriver inlägg till läsare !

tisdag 15 oktober 2013

Älgjakt. Hemma själv. Förebyggande smisk.

I dag skall Far vara med på älgjakten hela dagen, så jag är hemma själv. Kommer jobba lite nu på förmiddagen.

I går var det en lugn dag och kväll. Men har fått sova med blöja inatt. 3 st blöjor i snibb.


( Igår när Far satt dit blöjan)

Far kom ner och väkte mig jätte tidigt innan han skulle iväg. Då hade jag kissat ner hela blöjan.




Far sa:

- Du kommer få smisk nu på morgonen pojk, så att du sköter dig och när jag inte är hemma.
- I förebyggande syfte.

Han öppnade den blöta blöjan och tog bort den. Jag fick lägga mig på mage i sängen och han smiskade min stjärt ett bra tag. Så jag känner att jag kommer vara lydig  idag. Stjärten svider nog hela förmiddagen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar