Kom ihåg !!

Tycker NI är lite dåliga på att ge kommentarer.
Så det är bara att skriva, jag skall svara på allt !!

Vore kanon skoj om ni följde bloggen på något av sätten.
Så jag känner att jag verkligen skriver inlägg till läsare !

torsdag 10 april 2014

Svar på kommentar.


Från Anonym:

En skön hemsida och skönä bilder. Men jag undrar varför din far har inte låst dig i en kyskhetsbälte. Jag tycker att du borde vara låst så att det är far som bestämmer när och hur (och om alls) du får leka med din liten kuk.

Fick denna kommentaren idag. Måste medge att det känns skrämmande om Far hade planer att göra så här. Han skulle säkert gilla det, efter som han vet och har sett när jag smeker min snopp.

Men jag vågar inte nämna det för honom. Att dessa bälten finns.

Senast i går såg han mig styv när han hjälpte mig att raka pungen, snoppen och mellan skinkorna efter att vi badat bastu.

3 kommentarer:

  1. Du är en riktig stygg pojke och förtjanar få smisk då du hade tänkt hemlighålla förslaget från din far. Du måste berättä honom och efter att ha fått smisk ödmjukt be honom att skaffa dig en kyshetsbälte.
    Hoppas du får också stå i skamvrån efteråt. Det är en bra plats att med tullen svidande tänke hur det kommer att kännas med en CB6000 mellan benen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för kommentar !
      Skamvrå är inget Far använder. Men jag måste alltid ligga och puta upp med rumpan i vädret en stund efter smisk. Så att jag verkligen känner hur det svider. I bland även så att mitt anus verkligen blottas.
      Vad är en CB6000 för något ?

      Radera
  2. CB6000 är den mest populärä modellen av kyshetsbälte. Google den då får du mer information och också veta hur Far kan skaffa dig en sådan.

    SvaraRadera