Kom ihåg !!

Tycker NI är lite dåliga på att ge kommentarer.
Så det är bara att skriva, jag skall svara på allt !!

Vore kanon skoj om ni följde bloggen på något av sätten.
Så jag känner att jag verkligen skriver inlägg till läsare !

söndag 4 maj 2014

Husbil med Skogsbestraffning

Denna helgen har jag, Far och två gubbar till varit i väg med husbil. vi åkte neråt Blekinge och hittade en trevlig rast/grill plats där vi stannade. Varit helt ok väder och trevligt.

Har ju såklart fått visa röven för dom, dom uppskattar det ju mer och mer. (Har börjat förstå att dom nog är åt det homosexuella hållet.)



Den ena gubben tog till och med fram sin penis ut gylfen och runkade den när Far beordrade mig att luta mig över det bordet i husbilen och sära ordentligt med benen, så dom hade full insyn över mitt rövhål och pung/snopp. Far satte in en rövplugg så att jag skulle känna mig ännu mera förnedrad. Och det gjorde jag ju. Att veta hur dom kollar in mina skinkor, pung och snopp är väldigt skämmigt. Men samtidigt lite upphetsande.
Han som hade penisen framme tog tag i min pung/snopp och knep åt. Gjorde lite ont men det var nog det som var meningen.


I går tog vi en skogspromenad. Och efter en stund sa Far.

- Bryt lite ris till din röv, pojk !



Så jag gjorde som han sa och gav honom det färska björkriset. Lite längre fram hittade Far en sten som han tyckte passade för smisket.

- Dra ner byxorna och lägg dig där, så skall din röv få vad den förtjänar, sa han.

Jag ryckte till och såg hur dom andra gubbarna såg argt på mig, men jag la upp röven över stenen och han smiskade min röv med riset. Träffade även pungen ibland, vilket gjorde att jag skrek. Båda gubbarna stod nu med sina penisar i händerna och smekte sig själva. Det syntes att dom gillade det dom såg.





Fortsättningen på Lördagen blev mycket lugnare. Vi grillade och dom tog några öl. Det var lite trångt i bilen eftersom vi var fyra och det bara fanns 3 st sovplatser. Så jag och Far delade säng. Men som man säger:

Ända mot ända kan inget hända. Fast jag fantiserar ju en del om att få penis i min röv. Har ju bara hänt 1 gång.

Nu har vi nyss kommit hem och är så där Söndags trötta. Men en trevlig helg. Trots att jag fick smisk och vara rövmodell.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar