Kom ihåg !!

Tycker NI är lite dåliga på att ge kommentarer.
Så det är bara att skriva, jag skall svara på allt !!

Vore kanon skoj om ni följde bloggen på något av sätten.
Så jag känner att jag verkligen skriver inlägg till läsare !

tisdag 30 april 2013

Far gör beställning i dag

Har varit en bra dag hittills på förmiddagen. Inga problem, men det räkte med det som hände igår tycker jag och rumpan.

Far kom med ett special uppdrag. Han hade använt så mycket blöja på mig i helgen. Så han bad mig beställa hem flera. Han hade skrivit ner vad jag skulle beställa hem.

Så nu är paket på väg.

Oj, det blev inte så billigt. 

Är ju valborg idag, men jag tror inte jag går ut och tittar på eld, är ju inte riktigt frisk ännu. Ev. så kommer "gubbarna" på besök. Så får se vad som händer då.

Ha det fint.

/Lelle.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar