Kom ihåg !!

Tycker NI är lite dåliga på att ge kommentarer.
Så det är bara att skriva, jag skall svara på allt !!

Vore kanon skoj om ni följde bloggen på något av sätten.
Så jag känner att jag verkligen skriver inlägg till läsare !

fredag 12 april 2013

Lite bildlek och helg

Fredagen är här och sista förmiddagen i firman kör strax igång. Först lite frukost med Far.

Gårdagen var bra, allt funkade fint. Vi är ju båda glada för det. Speciellt min rumpa.

Följde med Far på kund besök i går eftermiddag. Vissa av hans kunder vill ha sin rygg behandling i sitt eget hem. Kanske känns mer avslappnat.
Det bjöds på kaffe och under behandlingen satt jag och kollade på. Verkar vara ett trevligt jobb att vara kotknackare, så det kanske man skulle satsa på.

Kvällen var också lugn, så jag hade tydligen varit trevlig och snäll enligt Far. Ingen rump behandling alls. Får se vad som händer i helgen. Vet inte alls vad vi skall göra. Far har inte sagt något om helgen.
Man kan ju hoppas på besök av "Sten" !!

Jag lägger upp en bild på fars byxstjärt av de bilder jag smygfotade och som jag lekt ihop med en app som jag har i telefonen. Lite skoj.

Ha en fin dag.

/Lelle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar