Kom ihåg !!

Tycker NI är lite dåliga på att ge kommentarer.
Så det är bara att skriva, jag skall svara på allt !!

Vore kanon skoj om ni följde bloggen på något av sätten.
Så jag känner att jag verkligen skriver inlägg till läsare !

fredag 12 april 2013

Äntligen är strulet över

Denna förmiddagen var inte helt bra. Det strulade med en kund och till slut när vi diskuterat länge och Far hade fått insyn i det hela. Så visade det sig att jag hade missat en rätt viktig sak i epost hanteringen. :-(

Så nu är Far inte glad och jag vet ju hur han behandlar det. Han var på väg att bestraffa mig på direkten, men han sa att det kan vänta.

Oj, vad det kommer bli varmt på baken !

Han kan ju ha planer om besökare, så det är nog därför jag får vänta på smisket.

Visar er en bild på en äldre stjärt som jag gillar. Känns lite bättre då.

Ha en bra eftermiddag.

/Lelle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar