Kom ihåg !!

Tycker NI är lite dåliga på att ge kommentarer.
Så det är bara att skriva, jag skall svara på allt !!

Vore kanon skoj om ni följde bloggen på något av sätten.
Så jag känner att jag verkligen skriver inlägg till läsare !

lördag 13 april 2013

Morgon inlägg


God Morgon bloggen och ni andra !

Blev inget inlägg igår. Far var lite sur hela dagen efter det som hänt på förmiddagen. Men inget allvarligt hände mer än att han blöjade mig ett par timmar. Det var hans sätt att bestraffa mig igår. Och visst skäms jag i det tillståndet.

Vad som händer idag är fortfarande ovisst. Men att det blir smisk på baken är jag nästa helt säker på.
Av 2 anledningar.

  1. Far brukar samla ihop till det när något hänt. Det vet ju ni som läst bloggen tidigare.
  2. Far har pratat i telefon med sina "gubbar" och dom kommer antagligen på besök senare idag. Då vet jag och ni att det brukar hända saker.
Så jag är ju beredd. Hoppas bara att Sten kommer, så kanske det blir mer än bara bestraffning på baken. Det hände ju förra helgen för första gången. (läs inlägget här). Precis som jag fantiserat om. Ovant och lite chockande, men ändå väldigt spännande och skönt på något sätt.

Nog om det nu. Återkommer väl senare då.

Nu har vi ätit frukost och skall ta tag i lite städning här i villan.
 
Källarplanet är min tilldelade avdelning. För att jag har mitt rum där. Men finns ju även tvättstuga och bastu/dusch avdelning som skall städas. Vi använder ju bastun/duschen flitigt och den kommer nog användas idag när gubbarna är här. Så städning där kan ju behövas.
Sedan brukar jag även hjälpa Far på övervåningen också. Så det är det som sker i förmiddag.

Har fått ett par anonyma kommentarer, vilket är jätte trevligt. Verkar som om den personen gillar det som skrivs här. Jättebra.

Lite svar på vad som kommenterades:

Far vet om att jag gillar äldre män. Han har har ju delvis accepterat det. (läs inlägg länkat ovan)
Nä!!  Far och jag har inget sex. Vår relation är inte sexuell (ännu) utan jag uppfostras av honom på hans äldre vis. Med en del olika inslag. 

Nu städar vi på här. Ha en vacker dag alla !

/Lelle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar