Kom ihåg !!

Tycker NI är lite dåliga på att ge kommentarer.
Så det är bara att skriva, jag skall svara på allt !!

Vore kanon skoj om ni följde bloggen på något av sätten.
Så jag känner att jag verkligen skriver inlägg till läsare !

onsdag 1 maj 2013

En varm eftermiddag.

Har umgåtts med Far och hans äldre vän på altanen hela eftermiddagen.

Hade ju blöjan på och det blev väldigt varmt, Far och hans vän hade klätt av sig nakna och solade.

Far sa efter ett tag:

- Ta du av pojken blöjan ??!! 

Han kom fram och började ta bort blöjan, jag fick ju sära på benen och lyfta upp rumpan. Då såg jag hur hans penis började resa sig. Han blev styv. Han gjorde det fort och satte sig sedan i sin stol. Vet inte om Far såg det, men JAG såg.

Nu har jag gått in och skall ta det lugnt. Är naken och grejar med datorerna. Tänker på penisen och min snopp blir lite styv.

Far och han sitter kvar där ute. Dom skall gå och handla sedan. Men jag stannar nog här hemma.

Ha en fin kväll.

/lelle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar