Kom ihåg !!

Tycker NI är lite dåliga på att ge kommentarer.
Så det är bara att skriva, jag skall svara på allt !!

Vore kanon skoj om ni följde bloggen på något av sätten.
Så jag känner att jag verkligen skriver inlägg till läsare !

tisdag 14 maj 2013

Fars rumpa i affären & Snibb

Dagens jobb funkade bra på förmiddagen. Inga problem.

Far är så nöjd med den äldre varianten av blöjor som används med snibb. Så i eftermiddag satte han på bara raka blöjor och snibb på mig. Dom klibbar fast på skinkorna, så dom blir täta.




Efter maten gick vi till affären och jag fick ha blöjorna på fortfarande innanför byxorna.
Han plockade åt sig potatis och får i det läget skylla sig själv att hans stjärt hamnar i min telefon. Kan inte låta bli. Kanske för att ge igen lite.



I kväll skall vi kolla hockey och bara slappa.

/Lelle.


1 kommentar: