Kom ihåg !!

Tycker NI är lite dåliga på att ge kommentarer.
Så det är bara att skriva, jag skall svara på allt !!

Vore kanon skoj om ni följde bloggen på något av sätten.
Så jag känner att jag verkligen skriver inlägg till läsare !

måndag 13 maj 2013

Efter en trevlig helg, Blöjstraff.

Helgen i husbilen med Far och hans äldre vän var väldigt bra. Det var jätte spännande och mysigt att sova där, lite trångt men det gjorde inget. Det enda som hände var att jag fick sova med blöja 1 natt. Ett sätt att ge mig bestraffning. Fars äldre vän tyckte att det var ett bra straff, då det var svårt för Far att ge mig smisk på campingen.

Men jag fick smisk nu i eftermiddag istället och även blöja. Far provade att använda dem utan plastsnibb och det läckte inget.





I kväll blir det nog lugnt med tv och så.

/Lelle.

1 kommentar:

  1. Han vet hur det skall gå till ! Far din !!

    SvaraRadera