Kom ihåg !!

Tycker NI är lite dåliga på att ge kommentarer.
Så det är bara att skriva, jag skall svara på allt !!

Vore kanon skoj om ni följde bloggen på något av sätten.
Så jag känner att jag verkligen skriver inlägg till läsare !

onsdag 8 maj 2013

Hämtat paketet. Förrådet påfyllt

Hej Lelle's Far här.

Vi har varit och hämtat ut blöjorna som jag beställde förra veckan åt pojken. Dom är uppackade och inlagda i skåpet.
Det är vanliga traditionella förstärkningsblöjor och plastade blöjor som används med plast snibb. Känns mer som straff för pojken tycker jag.

Jag har inte provat dem ännu på honom, men det gör jag nog senare.

Här är bilder på dom. Sista bilderna är dom redo att sättas på utan och med förstärkningsblöja i. Det är bra att man kan lägga in flera stycken, så han kan ha blöjan på längre.











1 kommentar: