Kom ihåg !!

Tycker NI är lite dåliga på att ge kommentarer.
Så det är bara att skriva, jag skall svara på allt !!

Vore kanon skoj om ni följde bloggen på något av sätten.
Så jag känner att jag verkligen skriver inlägg till läsare !

fredag 10 maj 2013

Husbil i helgen

Helt ok dag igår. Far provade dom nya blöjorna på mig. Var ute i trädgården hela förmiddagen och blöjorna höll tätt.

På eftermiddagen fick vi besök av Fars gubbar. Åt gott och umgicks. På kvällen fick jag bestraffning på rumpan. Mest för att det bara skulle ske antar jag.
En av gubbarna har lånat en husbil över helgen, han frågade om Far och jag ville följa med till em camping. Och vi var inte sena att tacka ja.
Så om en stund drar vi iväg. Spännande, har aldrig campat innan.
Så vi får se hur det blir att trängas med Far och en gubbe till. Blöjor och annat har Far packat mer har jag sett. Hrmmm.

/Lelle.

2 kommentarer: