Kom ihåg !!

Tycker NI är lite dåliga på att ge kommentarer.
Så det är bara att skriva, jag skall svara på allt !!

Vore kanon skoj om ni följde bloggen på något av sätten.
Så jag känner att jag verkligen skriver inlägg till läsare !

söndag 16 juni 2013

Äldre vänner här i helgen

I Fredags kom 2 av Fars äldre gubbar hit. Inte Sten men en av dem har börjat intressera sig mer och mer för min rumpa har jag märkt och Far har talat om det. Så jag fick order av Far att rengöra min rumpa på kvällen.

Att jag skulle få lägga upp rumpan för bestraffning anade jag, då jag inte fått bestraffning under veckan som gått.
Efter att vi ätit mat, så fick jag ta av mig naken och Far smiskade min rumpa ordentligt. Hans vän hade tagit fram sin penis och den VAR stor. Far sa att han kunde sätta på mig. Och Far var kvar och tittade på. Han försökte stoppa in penisen i mitt anus, men jag tror jag spände mig för han lyckades inte. Trots flera försök.

Far blev arg, för detta var ju första gången han skulle titta på när jag blev påsatt. Så han gav mig mer smisk och sa:

- Jag skall lära dig vad du skall ha röven till, mer än att sitta på !

Jag grät och Far smiskade länge. Vännen runkade sin penis och sprutade sedan sin sperma på min röda rumpa. Efter det fick jag gå ner och tvätta av mig och gå in på rummet.

Jag somnade tidigt och hade en öm rumpa hela Lördagen.

I dag blev det blöjstraff. Far's ena vän är kvar. Vi skulle gå och handla, då vännen sa:

- Skall inte pojken ha blöja på när vi är ute ???

- Visst ! Sa Far och jag fick följa med till sovrummet. Han satte på en snibb med dubbla blöjor i och sedan plastbyxorna utanpå.






Vi var ute och handlade och nu är vi hemma igen. Jag har fortfarande blöjan på.

/Lelle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar