Kom ihåg !!

Tycker NI är lite dåliga på att ge kommentarer.
Så det är bara att skriva, jag skall svara på allt !!

Vore kanon skoj om ni följde bloggen på något av sätten.
Så jag känner att jag verkligen skriver inlägg till läsare !

onsdag 3 juli 2013

Ett bra tag sedan jag syntes

Nu var det länge sedan jag skrev i bloggen. Men sommaren är här och vi är ute väldigt mycket. Far har semester, så vi hittar på lite saker så mycket vi kan och orkar.

Min rumpa får ibland tillrättavisningar, men inte lika ofta som på vintern.

Fick något meddelande från blogger att bloggen skulle tas bort, bara för att jag har vuxet innehåll här (nakenbilder), dom har tydligen ändrat på sin policy. Men det verkar ju fungera fortfarande.

Ni får verkligen ursäkta att jag inte skriver ofta nu. Vill ni ha kontakt så är min epost: lelleliten@gmail.com men efter som ni inte kommenterar här i bloggen, så antar jag att ni inte vill säga något.

Ha det gott !

/Lelle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar