Kom ihåg !!

Tycker NI är lite dåliga på att ge kommentarer.
Så det är bara att skriva, jag skall svara på allt !!

Vore kanon skoj om ni följde bloggen på något av sätten.
Så jag känner att jag verkligen skriver inlägg till läsare !

tisdag 13 augusti 2013

Det blev även blöjstraff ikväll

Ett par timmar senare efter min bestraffning och far och jag hade lugnat ner oss så kallade han på mig och sa att vi skulle gå och handla. Men jag skulle ha blöja på när vi var ute (jag skulle verkligen skämmas). Så han satte på mig ett stort blöjpaket. (två inläggsblöjor i en allt-i-ett blöja) Ovanpå allt en plast snibb.

Fick sedan ta på byxor och vi gick i väg. Ojj, vad jag kände att det putade bak och fram och att det kändes som att alla såg det. Jag lovar att jag skämdes, men kissade inte då.






Nu har jag kissat 1 gång och sitter och kollar tv här uppe med Far. Han skall ta av blöjan sedan, har han sagt.

/Lelle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar