Kom ihåg !!

Tycker NI är lite dåliga på att ge kommentarer.
Så det är bara att skriva, jag skall svara på allt !!

Vore kanon skoj om ni följde bloggen på något av sätten.
Så jag känner att jag verkligen skriver inlägg till läsare !

tisdag 20 augusti 2013

Morgonsmisk, sedan blöja.

I går kväll när Far kollade Måndagens bokningar, så såg han att jag tydligen hade missat några bokningar till Onsdag. Måndagarna brukar ofta bli fel för mig.
Så i morse kom han ner i mitt rum tidigt. Väldigt arg och sa att jag minsann skulle vakna direkt, och lära mig att göra rätt. Och smisk var det jag behövde så att jag skulle komma ihåg att göra jobbet ordentligt. Han hade bältet med sig och smiskade mig när jag knappt hade vaknat. Men jag vaknade väldigt fort. Det sved som attan och jag visste knappt vad som hände.


Han satte på en snibbblöja och sa att jag skulle jobba i den hela förmiddagen, även det för att jag inte skulle göra några missar idag. Och det skulle inte komma några kunder till honom idag. Så efter frukost så började jag. Så klart tog han kort, för detta var ju något nytt han hade kommit på som straff. Har kissat 1 gång, men vet att blöjan kommer sitta på någon timme till.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar