Kom ihåg !!

Tycker NI är lite dåliga på att ge kommentarer.
Så det är bara att skriva, jag skall svara på allt !!

Vore kanon skoj om ni följde bloggen på något av sätten.
Så jag känner att jag verkligen skriver inlägg till läsare !

torsdag 24 oktober 2013

En Torsdag i naturen och Tisdagsdask

Hej !

Veckan har varit ok hittills. Allt har flutit på bra, med jobb och annat.

I Tisdags var Far med på jakt igen, fast han skulle inte iväg lika tidigt som förra gången. Så jag och han åt frukost innan han skulle iväg.

När vi ätit klart sa han.

- Du var ju duktig och snäll förra veckan jag var iväg. Så det stryk du fick då hjälpte ju !
- Ok, jooo.. ! sa jag.
- Men för att du skall komma ihåg, så behöver du ju idag också, pojke !

Fick dra ner kalsongerna och lägga mig över hans knä där vid köksbordet. Min stjärt putade åt fönstret och jag vet att den syns utifrån om någon går förbi på gatan. Brukar inte få smisk i köket så ofta, just för den sakens skull.

Men jag fick det. Far daskade min stjärt med handen en bra stund, bara så att den blev ordentligt röd. Sved inte lika mycket som med träskeden.

Jag var ordentlig hela dagen sedan jag lovar.

Nu har vi jobbat klart här för idag och Far har bestämmt att vi skall ut i naturen hela eftermiddagen. Han tycker att jag också skall ut mer, även nu på hösten.

- Men du skall ha blöja på dig, pojk ! sa han.

Och nu har han satt på en stor, tjock blöja med inlägg som skall hålla tätt hela eftermiddagen.

Han väntar på mig nu så jag måste gå.

Ha det bra och kommentera gärna mera.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar