Kom ihåg !!

Tycker NI är lite dåliga på att ge kommentarer.
Så det är bara att skriva, jag skall svara på allt !!

Vore kanon skoj om ni följde bloggen på något av sätten.
Så jag känner att jag verkligen skriver inlägg till läsare !

fredag 25 oktober 2013

Nytt till mig !

I dag har Far varit ute på nätet och handlat hem saker som han behöver till mig, tycker han.

Först inne på Jula och köpte en Mattpiska. Vi har faktiskt ingen sådan här hemma innan. Oj, det kommer bli en varm vinter för min stjärt.


Efter det var han inne på Emte Handelsbolag. Blöjförrådet börjar ta slut. Så han köpte hem blöjor, inläggsblöjor och en ny plastbyxa.

Leveransen kommer i början på nästa vecka.






Nu skall vi ha helg. Vi får besök i kväll av Fars vänner. Undra hur det skall gå. Jag är förberedd att visa stjärten för dom. Som ofta bruka hända när dom är här. Dom har inte sett mig få smisk på ett tag. Så dom förväntar sig nog detta.

/Lelle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar